Shop Mobile More Submit  Join Login
Mitsuki Star by sugoi-meron Mitsuki Star by sugoi-meron
well, I never have descriptive titles. This title is anonymous. So I did a fanart for once! cheers! Well, I colored Mitsuki and her ..star.. using colored pencils and did the background with watercolor. Way too lazy to do the whole thing in colored pencil.. I gave up on this one for awhile but finally decided to finish it! oh yay!
Add a Comment:
 
:iconkaitou-daisuke:
kaitou-daisuke Featured By Owner Sep 4, 2006
wow!! very good, i also love your wandring maron, but the background leave something to be desired, in my taste. i always think graphics like that go better with a graphic image. for me i like it when you have a drawn picture with very suttle and simple graphics, that one looks to complicated to mix with the picture. it takes away form the quality of your drawing...
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner Sep 6, 2006
ahh, I guess so. i'll try harder next time ^^;
Reply
:iconkaitou-daisuke:
kaitou-daisuke Featured By Owner Sep 6, 2006
no!!! it looks great!!! lets just say that i couldnt do better
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner Sep 6, 2006
haha, I understand. I respect your opinion because I never know what to put in backgrounds..
Reply
:iconkaitou-daisuke:
kaitou-daisuke Featured By Owner Sep 7, 2006
well i respect you because you put backgrounds, i cant even do that!!! lol. most of my art doesnt have backgrounds, cause i am trying to focus on characters first.
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner Sep 7, 2006
That's always a good route to take. I may fall back into that as I develop new styles. lol
Reply
:iconkaitou-daisuke:
kaitou-daisuke Featured By Owner Sep 8, 2006
thats cool! i like i said want to get the characters first so i can at least get the main parts doen. and when yo become a mangaka, if your super lucky you could have assisitants that help a bit. cause i am not so good at backgrounds. but i still have like at least four years. and i just need to practice.
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner Sep 8, 2006
Yeah.. mangaka assistants are always a plus ^^. If I ever became one, I'd never have the time to do all that detailed background work. Though it is good to be well versed at drawing anything that comes with the job.
Reply
(1 Reply)
:iconnopa:
Nopa Featured By Owner May 27, 2006
Greet job! Mitsuki looks like so cute! ^_^
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner May 27, 2006
thanks! ^^
Reply
:iconcaptor2:
Captor2 Featured By Owner Jan 25, 2006  Hobbyist Artist
Nice job!
Reply
:iconmiekev:
MiekeV Featured By Owner Jan 24, 2006
Yay! I love to see Full Moon fanart!
And yours is brilliant!
Love the colours ^^
You really did a great job on the style too! Perfect ^^
Reply
:iconkazegirl240:
Kazegirl240 Featured By Owner Jan 22, 2006
(: this is amazing. the coloring is wonderful. ^^ good job!
Reply
:iconmsz-hazuki-chan:
msz-hazuki-chan Featured By Owner Jan 14, 2006
omg mitsuki is sooo cute~!!! you drew her so well
i love it ^^~
Reply
:iconhaine-otomiya:
Haine-Otomiya Featured By Owner Jan 8, 2006
whoa!!!! i think this is the best you've done! the proportions are right, and it's so pretty!!!!! :hug: good job
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner Jan 10, 2006
Oh! Thank yous! I'm glad people like this one a lot.
Reply
:iconsugoi-mango:
sugoi-mango Featured By Owner Jan 8, 2006
so pretty! i love the colors you chose, and the drawing is a true likeness~
Reply
:iconsugoi-meron:
sugoi-meron Featured By Owner Jan 8, 2006
A likeness~ Thank you!! It's very old.
Reply
:icontuyet:
Tuyet Featured By Owner Jan 8, 2006
this is really cute. i think coloring clothes is really hard >.<
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 8, 2006
Image Size
265 KB
Resolution
808×855
Thumb

Stats

Views
500
Favourites
18 (who?)
Comments
20
Downloads
15
×